Tvorba studijních opor v e-learningu
Tvorba studijních opor v e-learningu
R2/0234
Vzdělávací program Tvorba studijních opor v e-learningu seznamuje studující s problematikou distančního e-learningového vzdělávání, s jeho výhodami
a nevýhodami oproti prezenční formě studia. Obsahově je zaměřen zejména na tvorbu studijních opor v e-learningu, tvůrce studijních opor, popis jednotlivých rolí tvůrce (manažer, garant, autor, metodik, oponent kritický čtenář, grafik, softwarový technik) a jejich kumulaci. Podstatná část obsahu vzdělávacího programu je soustředěna na samotnou tvorbu studijních opor od jejich základního strukturování, určení vzdělávacího cíle a sestavení osnovy, až po podrobnou specifikaci jednotlivých částí studijních opor s ohledem na metodické, didaktické i psychologické aspekty jejich tvorby. Rovněž je dán prostor strategiím pilotního ověřování a vyhodnocování vytvořených studijních opor v e-learningu. Studující mají prostor pro praktický nácvik tvorby studijních opor od definování vzdělávacího cíle, sestavení osnovy a základního členění studijního textu, tvorbu cvičení, úkolů, testů a shrnutí, až po závěrečné uvedení použitých zdrojů. Doklad o ukončení studia: osvědčení s uvedeným č. j. akreditace MŠMT.