Tutoring v e-learningu
Tutoring v e-learningu
R2/0233
Vzdělávací program seznamuje studující s problematikou distančního e-learningového vzdělávání, s jeho výhodami a nevýhodami oproti prezenční formě studia, s rolí tutora a základními předpoklady (kompetencemi) pro práci tutora, včetně prostředků pro jeho činnost. Studující budou seznámeni s tím, jaké úkoly tutor plní v rámci své činnosti od motivace studujících, jejich hodnocení a zodpovídání dotazů, vedení tutoriálů, hodnocení studijních textů a shromažďování podnětů a připomínek. Obsahem bude rovněž problematika hodnocení a jeho významu pro další zkvalitňování vzdělávacího programu, kterého se účastní nejen tutor, ale i studující a další osoby dané vzdělávací instituce, které se na vzdělávacím programu podílí. V průběhu vzdělávání si studující prakticky vyzkouší různé role tutora, komunikaci mezi tutorem a studujícím a také navrhnou hodnocení podle zadaných kritérií. Doklad o ukončení studia: osvědčení s uvedeným č. j. akreditace MŠMT.